CZECHMAN

04.10.2020

Reportáž od ČT klikni: zde


Již pár dní před startem Czechmana -(🏊🏼‍♀️ 1,9 km, 🚴🏻‍♀️ 90 km, 🏃🏻‍♀️21 km), jsme všichni urputně sledovali předpověď počasí. Teploty hlásili velmi nízké, s hustým deštěm a větrem. Předpověď se nakonec nezměnila. Hustý déšť provázel den už od rána. Člověk byl vymrzlý už před startem. Ve vodě přišla úleva ve formě teplé vody. Jsem moc ráda že tu měli stánek @2xu_czech_slovakia a byla možnost si koupit nepromokavo/neprofukové triko, které jsem si v depu po plavání oblékla. Bylo to tak akorát. Po nějaké době mě začali mrznout ruce (prsty), nešlo mi moc dobře řadit, nebo si rozdělat tyčinku. Tak jsem se je snažila zahřát foukáním teplého dechu. To vždycky na chvíli pomohlo, částečně... Přestávala jsem cítit i chodidla. Rozběhla jsem se celkem rychle, do jednoho kilometru mi rozmrzla chodidla a začalo se mi běžet opravdu hezky. Běh jsem si tentokrát užila moc. Vůbec jsem si nehlídala tempo, běžela jsem pocitově a 1:29:35 se řadí k mým nejrychlejším půlmaratonům vůbec.
V ženách jsem vybojovala 2. místo, v kategorii 1.
Původně mělo startovat přes 700 závodníků, nakonec se na start postavilo necelých 500. V průběhu závodu odstoupilo přes 100 účastníků.
Klobouk dolů před organizátory, dobrovolníky, kteří celou dobu pomáhali i v tak nepříznivém počasí. Copak závodit, to se aspoň člověk hýbe, ale neumím si představit v tom dešti a zimě stát a ochotně na občerstvovačkách podávat. Díky moc!
____________________
Czechman (🏊🏼‍♀️ 1,9 km, 🚴🏻‍♀️ 90 km, 🏃🏻‍♀️ 21 km)
Very hard race. Cold, rainy, windy weather. But I am Ironman and nothing can stop me.
Swimming was great - warm water. I put on well chosen clothes. Bike part was hard. After some kms I couldn't feel my hands. So I blew on them and I tried to keep them warm (not so succesfully) but I arrived alive.
Run part was amazing. One od my fastest halfmaratons ever 1:29:35. In women 2., in age group 1.

Eliška Gregorová
Všechna práva vyhrazena 2020
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky