Doksyrace

14.09.2020

                                Reportáž od České televize: klikni zde

Včera jsem se postavila na start závodu Doksyrace. (🏊🏻‍♀️1,9 km, 🚴🏼‍♀️90 km, 🏃🏻‍♀️ 21 km )
Při plavecké části jsme si hráli na babu s Petrem Vabrouškem (@petrvabrousek) 😁. Plavání mi pocitově přišlo slabé, ale odplavala jsem to za 28:51, což není vůbec špatné. Na cyklistické části jsem se snažila prolomit hranici svého komfortu - povedlo se, začalo mě pálit v oblasti kyčlí - jasný signál, že jsem se snažila úspěšně.
Nicméně bolest kyčlí mě doprovázela po celou dobu běžecké části a jako bonus se mi začala motat hlava... Běh dopadl fakt katastrofálně, na druhou stranu jsem se s tím poprala. Od začátku běhu jsem vážně přemýšlela, že nedokončím. Rozhodla jsem se kousnout a "doběhnout".
A? Do cíle jsem dorazila v osobáku! 4:48:03! Loni jsem to měla za 4:51:37. Letos bylo mé plavání o 56 sec rychlejší, kolo dokonce o 6 min 41 sec a teď aby to nevypadalo tak idylicky, tak běh jsem měla pomalejší o 4 min 11 sec. Tak či tak to bylo celkově o 3 min 33 sec rychlejší a jsem fakt šťastná, že jsem s cyklistickou částí trochu hýbla. Kolo je moje slabina a vidím, že už se začíná pomalu zmenšovat. 😊
Tato půlka byla pro mě doposud jednoznačně nejtěžší a fakt to bolelo... Moc děkuju všem za fandění, opravdu to bodlo!!
V ženách 3., v kategorii 1.
Děkuji Cycology (@cycology_bikeculture) za skvělé kolo - Kross!
-------------------
I started on Doksyrace yesterday. (½ Ironaman 🏊🏻‍♀️ 1,9 km, 🚴🏼‍♀️ 90 km, 🏃🏻‍♀️ 21 km)
Finally I rode my bike faster than usually. But I have a pain in my hips, so i couldn't run as fast as i normally can. And the run was teribble. It hurt so bad. But I finished.
Swim part was faster by 56 sec, bike part was faster by 6 min 41 sec and the final running part was slower by 4 min 11 sec. But I managed to finish 3 min 33 sec earlier than the last time.
I am very satisfied for the bike part. Bike is my weaker part and now it´s getting better.
This race was very hard but beautiful.
3rd in women category and 1st in AG.
Thank you @cycology_bikeculture for @krossbikes

Eliška Gregorová
Všechna práva vyhrazena 2020
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky