Gigathlon

30.08.2020

Tento víkend jsme vyrazili na Gigathlon do Mělníku. Za tým @csgtriteam startovali 4 jednotlivci a 4 štafety.
V sobotu mě čekalo plavání 2 km. Pak pro mě pauza. Inliny zajel suprově @petr.benedikt - 26 km, po něm vyrazil na trať mtb Kryštof, který trať zajel taky skvěle - 46 km a pak jsem vyrazila na silniční cyklistiku - kvalitní tankodrom a i se solidním převýšením. Jsem vděčná, že se to obešlo bez defektu - 61 km.A na závěr Marek zaběhl parádně 16 km.
Za sobotu jsme bronzoví.
V neděli se změnilo pořadí disciplín:
silniční cyklistika - 47 km, plavání - 1 km, inliny - 19 km, mtb - 23,5 km, běh 8 km.
Měla jsem spánkový deficit, který se nahromadil za posledních pár dní a projevil se dnes. Ale nějak jsem to zvládla, ale nebyla to procházka růžovou zahradou.
Celý tým se s tratěmi popasoval suprově a my jsme získali 3. místo. 😊
--------
Gigathlon - Mělník.
I started in relay @csgtriteam
On Saturday I swam 2 km, (then i've had a small break), @petr.benedikt rode perfectly 26 km by in line skates and Kryštof rode his 46 km on mtb good aswell. Then I did my road cycling part 61 km long. Marek ran amazing 16 km and we finished this on 3rd place.
Sunday - road cycling 47 km, swimming 1 km, in line skates 19 km, mtb 23,5 km, run 8 km.
We ended up on 3rd place afterall.

Eliška Gregorová
Všechna práva vyhrazena 2020
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky