Jak to vidí spolužačky ze střední?

31.08.2020
Děkuju mockrát!!


Jsem moc ráda, že se holky zapojily a napsaly:


Já si tvého problému vůbec nevšimla a moc mě to teď mrzí. Byla jsi pro mě bezva a veselá holka. Samozřejmě, že jsem si všimla, že jsi byla hodně drobná a štíhlá, ale vzhledem k tomu, že jsem tě takovou už poznala, tak mi to nepřišlo zvláštní navíc jsi hodně běhala s pejsky a sportovala. Doufám, že už jsi v pořádku a daří se ti dobře. Podle fotek ze závodů věřím, že ano. 

Já jsem se tím dost trápila, věděla jsem, že máš okolo sebe kamarádky, které tě znají mnohem více než já a tak jsem si občas nedovolila být k tobě tolik upřímná jako jsem byla ke všem okolo. Teda snažila jsem se všechny jsme se o tebe moc bály a věř, že to nebylo vůbec o tom, že bychom si říkaly, jeee ta zase zhubla nebo něco takového..ale bylo to spíš...zlato naše..jak jí můžeme pomoct? Vůbec se nám to nelíbilo a bylo nám to moc líto. Myslím, že je hodně důležité osobám s jakýmkoli problémem dodávat podporu , ať už jenom tím, že na to nemusí být sám. Obejmout a pohladit... Mám tě moc ráda a jsem na tebe moc pyšná asi nejdůležitější slova mi přijdou: podpora, pochopení, najít důvod a způsob, jak z toho ven. Lidi jsou důležití.

Já jsem se tím dost trápila, věděla jsem, že máš okolo sebe kamarádky, které tě znají mnohem více než já a tak jsem si občas nedovolila být k tobě tolik upřímná jako jsem byla ke všem okolo. Teda snažila jsem se všechny jsme se o tebe moc bály a věř, že to nebylo vůbec o tom, že bychom si říkaly, jeee ta zase zhubla nebo něco takového..ale bylo to spíš...zlato naše..jak jí můžeme pomoct? Vůbec se nám to nelíbilo a bylo nám to moc líto. Myslím, že je hodně důležité osobám s jakýmkoli problémem dodávat podporu , ať už jenom tím, že na to nemusí být sám. Obejmout a pohladit... mám tě moc ráda a jsem na tebe moc pyšná asi nejdůležitější slova mi přijdou: podpora, pochopení, najít důvod a způsob, jak z toho ven. Lidi jsou důležití.

Já jsem se tím dost trápila, věděla jsem, že máš okolo sebe kamarádky, které tě znají mnohem více než já a tak jsem si občas nedovolila být k tobě tolik upřímná jako jsem byla ke všem okolo. Teda snažila jsem se všechny jsme se o tebe moc bály a věř, že to nebylo vůbec o tom, že bychom si říkaly, jeee ta zase zhubla nebo něco takového..ale bylo to spíš...zlato naše..jak jí můžeme pomoct? Vůbec se nám to nelíbilo a bylo nám to moc líto. Myslím, že je hodně důležité osobám s jakýmkoli problémem dodávat podporu , ať už jenom tím, že na to nemusí být sám. Obejmout a pohladit... mám tě moc ráda a jsem na tebe moc pyšná asi nejdůležitější slova mi přijdou: podpora, pochopení, najít důvod a způsob, jak z toho ven. Lidi jsou důležití.



 Já si ze střední moc nepamatuji, přeci jenom jsme si nebyly tak blízké. Pamatuji si, že jsi jedla velmi malé svačiny, občas žádné, možná si kvůli tomu i chodila více na záchod o přestávce...Pamatuji si, že mi někdo říkal, jak chodíš chodit běhat s pejsky a když už nemůžou, tak jdeš bez nich. Takže jsi musela vydavat strašně moc energie.. Jinak kromě strašně vyhubleho těla, jsi to asi uměla maskovat...

Střední byla celkově pro většinu z nás náročná ze všech možných směrů. Ale u tebe jsem cítila opravdu zoufalost, z mé strany, protože jsem si všímala, že se něco děje, ale nedokázala jsem zjistit co přesně. Postupem času ses méně smála, až ses přestala smát úplně, už ses tolik nebavila, spíš si trávila hodně času sama, hned si chodila co nejrychleji ze školy, byla si skleslá. A také to bylo znát i celkově na postavě, přišla si mi daleko hubenější, často si potom padala i na té koloběžce, na loket na ruce a tak. A až později jsem si všímala, že ani moc nejíš a nebo máš často stejné jídlo. Hodně jsem to probírala s Eliškou, obě jsme si toho všimly a obě jsme nevěděly, co dělat. Bylo mi hloupé a bála jsem se jít za tebou vyptávat se a řešit to. Na místo toho jsme to v tu dobu šly říct třídní, nic chytřejšího nás nenapadlo. Moc to nepomohlo, možná i spíš zhoršilo?
Popravdě teď když nad tím přemýšlím zpětně, moc jsem nepomohla, nevěděla jsem absolutně jak a to je chyba. Přitom jsem věděla, že se něco děje.
Nicméně v den maturit jsem z tebe měla takovou radost, přeci jenom z těch 30 holek jsem se bavila jen s menším okruhem, ve kterém jsi byla i ty. A proto jsem tě obdivovala, jak si to všechno zvládla.
A to jsem nečekala, co teprve zvládneš. Pro mě jsou tvé výkony neuvěřitelné. Nejenom sportovní, ale i osobní, životní. Tak moc ses dokázala z takového těžkého období zvednout, podávat neuvěřitelné výkony. K tomu všemu se z tebe stala opravdu krásná slečna, které nechybí úsměv, motivace, energie a odhodlání. 
Obdivuji tě, že ses z tak náročného období dokázala zvednout a nejenom žít poklidný život, ale stát se pro mě naprostou vítězkou.

Eliška Gregorová
Všechna práva vyhrazena 2020
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky