Prozření - rozhovor

12.03.2021

Pro rozhovor klikni: zde


A ještě taková finta - než se vám stránka načte, tak přerušte načítání stránky.

Článek tam zobrazí celý i pokud nemáte předplatné. Ale psst... Je to asi trochu...


2017 vs 2018

fotky přesně ze stejného závodu. Během roku se změnilo tolik věcí... (A změnilo se od té doby ještě víc, je šílené, jak to rychle uteklo.)

Tak schválně kolik rozdílů vaše očka dokáží objevit?

Když je oblast lokte širší, než paže - kterou jsem si dokázala spojit palcem a prostřednčíkem jedné ruky... A ještě měla mindrák, jak je ten loket "tlustý" , mankote, mankote...

Podobný zkratů bylo dost. Bludný kruh.

I když mi chtěla spousta lidí pomoci, já se spíš zavírala a utvrzovalo mě to v mé cestě.

Měla jsem dojem, že mi ostatní závidí, že já to všechno dokážu podstoupit a držímPříliš nízká hmotnost není dobrá pro normální fungování, natož podávání výkonů,...

Eliška Gregorová
Všechna práva vyhrazena 2020
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky